Produkt dodany

FAQ

Funkcjonalności

1. Kto może robić zakupy na Platformie B2B?

Zakupy na Platformie B2B mogą być realizowane wyłącznie przez firmy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

2. Jak zacząć korzystanie z Platformy B2B?

Aby skorzystać z Platformy B2B należy zarejestrować się i założyć konto. W tym celu wejdź na stronę b2b.lechfabrics.com/zarejestruj i wypełnij formularz. Po weryfikacji danych, szczegóły dostępu do konta zostaną wysłane na adres mailowy podany przy rejestracji. W razie potrzeby nasz przedstawiciel handlowy skontaktuje się mailowo lub telefonicznie.

3. Ilu pracowników z mojej firmy może korzystać z konta na Platformie B2B?

Liczba osób korzystających z konta jest dowolna. Każdy Pracownik wskazany przez Klienta może otrzymać indywidualny dostęp z własnymi danymi do logowania.

4. Jakie są formy kontaktu z obsługą Platformy B2B?

W przypadku problemów lub pytań z działaniem platformy proszę pisać na b2b@lechfabrics.com.

5. Czy korzystanie z Platformy B2B jest płatne?

Nie, Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z dostępem do Platformy B2B.

6. Jakie są konsekwencje braku aktywności na koncie?

Nie ma żadnych konsekwencji z tym związanych.

7. Czy otrzymam dedykowanego Opiekuna po zalogowaniu do Platformy B2B?

Tak, dane kontaktowe do Opiekuna oraz Przedstawiciela Handlowego widoczne będą w zakładce Kontakt, po zalogowaniu.

8. Czy są minimalne progi zamówień, jakie należy wykonać w ciągu miesiąca?

Nie wymagamy od Klienta minimalnego progu zamówień w ciągu miesiąca.

9. Nie znalazłem/am odpowiedzi na moje pytanie. Co mogę zrobić?

Skontaktuj się z dedykowanym Opiekunem lub napisz na b2b@lechfabrics.com.

 

Wysyłka

1. Jakie są dostępne opcje wysyłki?

Zamówienia realizowane są za pomocą firm kurierskich oraz naszych pojazdów. Istnieje również możliwość odbioru osobistego. W koszyku należy wybrać preferowany sposób dostawy z dwóch możliwych opcji: „Odbiór osobisty: Lech Fabrics” lub „Doręczenie na adres Odbiorcy”. Wysyłki realizowane są na identycznych zasadach jak w przypadku tradycyjnie składanych zamówień.

2. Jak mogę odebrać zamówienie osobiście?

Przy składaniu zamówienia należy wybrać „Odbiór osobisty: Lech Fabrics” jako sposób dostawy oraz wskazać Oczekiwaną datę odbioru. W odpowiedzi otrzymasz powiadomienie z BOK o potwierdzeniu awizacji lub propozycji innego terminu odbioru towaru.

3. Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Czas dostawy każdego zamówienia określany jest indywidulanie. Zamówienia złożone za pomocą Platformy B2B mają najwyższy priorytet.

4. Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

Zamówienia powyżej 40 mb są wysyłane za darmo na terenie Polski. Koszt wysyłki zamówień do 40 mb wynosi 4,15 € lub 18,70 PLN netto / paczkę. W przypadku wysyłki pobraniowej koszt jest równy odpowiednio 5,00 € lub 22,76 PLN netto / paczkę. Wysyłki zagraniczne są wyceniane indywidualnie.

5. Co zrobić gdy produkt uległ zniszczeniu w dostawie?

Zgłoś reklamację przez Platformę B2B. W Panelu Klienta w zakładce Reklamacje możesz zgłosić nową reklamację wybierając odpowiednią fakturę i zgłaszając nam swoje uwagi.

 

Płatności

1. Dlaczego wszystkie ceny na portalu są w walucie Euro?

Wszystkie ceny są przedstawione w walucie Euro, gdyż w takiej formie ustalane są cenniki dla wszystkich kontrahentów. Na karcie produktów pod ceną Euro jest również przedstawiona cena w PLN, jednak na fakturze ostateczna cena może być inna. Wynika to z faktu, że cena zostanie przeliczona z waluty EUR po kursie poprzedzającym dzień wystawienia faktury.

2. Czy wartość w koszyku jest wartością ostateczną?

Nie, wartość w koszyku jest informacyjna. Oczywiście cena za produkt się nie zmieni, ale w przypadku faktur w PLN zostanie przeliczona po kursie z dnia poprzedzającego dzień wystawienia faktury. Zmienić się może natomiast ilość mb w przypadku realizacji zamówienia w pełnych wałkach. Staramy się, aby ostateczna ilość była najbliższa zamówionej, ale ze względu na różne ilości mb na poszczególnych wałkach ta ilość może delikatnie się różnić.

3. Jakie są możliwe formy płatności?

W koszyku, w polu Płatności znajduje się lista dostępnych metod płatności.

4. Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę do złożonego zamówienia?

Jeżeli nie wyraziłeś zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, otrzymasz ją razem z towarem. W przeciwnym przypadku, otrzymasz fakturę drogą mailową. Możesz również pobrać faktury z zakładki Dokumenty widocznej w Panelu Klienta. Jeżeli wyrazisz chęć podpisania oświadczenia o akceptacji faktur i dokumentów wystawianych i przesyłanych w formie elektronicznej, wyślij wiadomość do swojego Opiekuna i poinformuj go o tym fakcie.

5. Czy mogę otrzymać fakturę pro-forma?

Tak, wybierając formę płatności Przedpłata, faktura pro-forma zostanie wysłana na podany adres mailowy.

6. Jak wygląda procedura udzielania rabatów?

Warunki handlowe nadawane są indywidulanie dla każdego Klienta. W tym celu skontaktuj się z Twoim Przedstawicielem Handlowym.

 

Zamówienia

 

1. Jak sprawdzić aktualny status mojego zamówienia?

W Panelu Klienta, w zakładce Zamówienia dostępne są Twoje zamówienia złożone przez portal B2B z opisanym aktualnym statusem.

2. Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?
  • Zamówienie wpłynęło – mamy je w systemie, ale oczekuje na potwierdzenie przez BOK;
  • Zamówienie potwierdzone – zamówienie jest już zweryfikowane i zarejestrowane w systemie, a na Waszą skrzynkę mailową powinien trafić e-mail potwierdzający dostępność towaru;
  • W trakcie realizacji – zamówienie jest już kompletowane przez magazyn;
  • Zrealizowane – gotowe do wysyłki lub wysłane/odebrane. Również zamówienia zrealizowane częściowo otrzymają taki status. 
3. Czy można dołożyć dodatkowy produkt do złożonego wcześniej zamówienia?

Nie, edycja złożonego zamówienia jest niemożliwa. Należy złożyć kolejne zamówienie.

4. Jak postępować w przypadku błędnie zamówionego produktu?

Należy skontaktować się z BOK.

5. Czy wysyłka produktów może być zrealizowana poza granicami kraju?

Tak.

6. Jak wybrać inny adres wysyłki?

W koszyku, w zakładce Adres możesz dodać nowy adres dostawy, a następnie wybrać go z listy klikając Zmień adres dostawy.

7. Jak zmienić adres wysyłki w złożonym zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości edycji jego treści. Należy skontaktować się z dedykowanym opiekunem z BOK.

8. Czy mogę złożyć zamówienie mailowo bądź telefonicznie?

Realizujemy zamówienia składane drogą elektroniczną (e-mail). Nie przyjmujemy zamówień złożonych telefonicznie. Zamówienia składane za pośrednictwem Platformy B2B traktowane są priorytetowo.

9. Czy istnieje możliwość łączenia kilku zamówień w jedno zbiorcze?

Tak, należy złożyć kolejne zamówienie na Platformie B2B, wpisać odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia i skontaktować się z dedykowanym opiekunem z BOK.

 

Reklamacje i zwroty

1. Co zrobić gdy zakupiony produkt uległ uszkodzeniu lub ma wadę fabryczną?

Zgłoś reklamację przez Platformę B2B. W Panelu Klienta w zakładce Reklamacje wybierz Zgłoś nową reklamację, następnie znajdź fakturę do której chcesz reklamować towar i kliknij w nią. Opisz nam dokładnie swoje uwagi i dołącz zdjęcie potwierdzające wadliwy towar.

2. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru i jak wygląda proces zwrotu?

Tak, jeśli towar nie był używany można go zwrócić w oryginalnym opakowaniu lub w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie. W przypadku decyzji o zwrocie, prosimy o wcześniejszy kontakt z dedykowanym Przedstawicielem Handlowym. Zwrotowi podlega jedynie koszt zakupu produktu, a koszt dostawy do Klienta jest bezzwrotny. Przesyłka zwrotna jest realizowana na koszt Kupującego. Zwracany towar musi być pełnowartościowy. Jeżeli zwracany towar będzie niepełnowartościowy, Sprzedającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia zwrotu lub wystawienia noty kosztowej z tytułu pomniejszenia wartości towaru. Wycena powstałych uszkodzeń towaru leży w gestii Sprzedającego.

 

Produkty

1. Czy stany magazynowe są widoczne na platformie B2B?

Na platformie B2B nie są widoczne stany magazynowe. Po złożeniu zamówienia przez platformę, dział BOK postara się jak najszybciej potwierdzić zamówienie informując które towary są dostępne oraz kiedy będą dostępne brakujące pozycje.

2. Co zrobić jeśli nie mogę odnaleźć produktu w ofercie?

Skontaktuj się z BOK lub dedykowanym Przedstawicielem Handlowym.

3. Czy mogę skonsultować się w sprawie doboru odpowiednich produktów?

Skontaktuj się z dedykowanym Przedstawicielem Handlowym. Zawsze chętnie służą pomocą i doradztwem.

4. Czy na platformie mogę dodać produkty do ulubionych?

Tak, klikając w przycisk Dodaj do ulubionych lub w serduszko na zdjęciu możesz dodać wybrany produkt do listy ulubionych towarów. List możesz utworzyć kilka. Masz do nich dostęp klikając serduszko w prawym górnym rogu strony. Ulubione listy możesz przeglądać, wchodzić w poszczególne towary lub dodać całą listę do koszyka.

 

Techniczne

1. Co zrobić gdy nie pamiętam hasła do konta?

Pod oknem logowania na stronie b2b.lechfabrics.com kliknij „Przypomnij hasło” i postępuj zgodnie z instrukcją. Na adres mailowy przyjdzie link do zmiany hasła.

2. Co zrobić jeśli nie pamiętam loginu do konta?

Napisz na b2b@lechfabrics.com.

3. Jak zmienić hasło do mojego konta na Platformie B2B?

W Panelu Klienta kliknij „Zaktualizuj hasło”. Następnie dwukrotnie wpisz nowe hasło.

4. Jak dodać nowy adres dostawy?

W koszyku w części Adres kliknij Dodaj adres dostawy.

5. Co zrobić gdy strona nie wczytuje się prawidłowo?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy adres w pasku to b2b.lechfabrics.com Jeśli po sprawdzeniu adresu strona nadal się nie wczytuje to należy wyczyścić historię przeglądania w zakresie ustawień witryn i plików cookies. W przypadku dalszych problemów napisz na b2b@lechfabrics.com

 

O Lech Fabrics

1. Z kim zawieram umowę sprzedaży składając zamówienie?

Właścicielem Platformy B2B jest Lech Fabrics sp. z o.o.

2. Gdzie mieści się Wasze biuro / magazyn?

Ul. Krajowa 17, 62-025 Kostrzyn.

3. W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach7.00-15.00. Jeżeli godziny pracy ulegają zmianie (np. z powodu inwentaryzacji), zamieszczamy stosowny komunikat na stronie lechfabrics.com.

4. Czy działacie tylko online?

Prowadzimy sprzedaż stacjonarną i internetową. Zakupy online na Platformie B2B oferują szereg dodatkowych korzyści, zamówienia składane tą drogą mają status priorytetowy.

5. Gdzie znajdę regulamin sklepu?

Link do regulaminu Platformy B2B znajduje się pod adresem b2b.lechfabrics.com/cms/56-regulamin.

 

Korzyści

1. Jakie korzyści dają mi zakupy na Platformie B2B?
  • dostęp do oferty 24/7,
  • priorytetowy status zamówień,
  • składanie powtarzających się zamówień za pomocą jednego kliknięcia,
  • tworzenie list ulubionych produktów,
  • szybka, intuicyjna wyszukiwarka,
  • indywidualne warunki handlowe,
  • zakupy z dowolnego urządzenia bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji,
  • możliwość sprawdzenia poziomu limitu kupieckiego,
  • możliwość sprawdzenia należności,
  • status realizacji zamówień,
  • historia faktur, zamówień i płatności,
  • reklamacje online.